今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 17th. Today as well bad condition.

I got up at 9:00 AM. I did some tasks. I ate lunch in ramen. After than  bad condition. I went to bed. I got up at 3:00 PM. I ate Saba-Misoni at dinner. After than I was sleeping.

 

 

私は9:00に起きました。 私はいくつかの仕事をしました。 私はラーメンで昼食を食べました。 悪条件より後。 私は寝た。 私は午後3時に起きました。 私は夕食にSaba-Misoniを食べた。 その後、私は寝ていました。