今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 13th. Enjoyed BBQ.

I got up at 5:00 AM. I worte this blog. I ate Yogurt, blueberry, and nata de coco at breakfast .

I got out house at 8:30 AM. I went to hospital. After than I went to BBQ venus.

I enjoyed BBQ. After than second party in the Izakaya. I came home at 8:00 PM.

I ate chicken saute. I went to bed at 23:30 PM.

 

以上の文をGoogle翻訳

私は5:00 AMに起きました。 私はこのブログを書いた。 私は朝食にヨーグルト、ブルーベリー、そしてナタデココを食べました。

私は午前8時30分に家を出ました。 私は病院に行きました。 その後、私はバーベキューヴィーナスに行きました。

私はバーベキューを楽しんだ。 居酒屋で二次会後。 私は午後8時に帰宅しました。

チキンソテーを食べました。 私は23:30に寝た。