今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 8th. Get lost gym.

何故英語なのかはこちらを参照。

 

waspossible.hatenablog.jp

 

I got up at 5:00 AM. I ate rice, Natto and Miso soup. Prepare to go out. But I lie a little. I went to world of sleep. I  got up again at 7:45 AM. Prepare to go out.

I left the house at 8:00 AM. I got to office at 9:15. After a while drunk to ice coffee and water. Started work at 10:00 AM. Lunch at about 1:30 PM. I ate rice ball and Miso soup. Rice ball is I made.

Started work again at 2:15 PM. Today the outline of the project was explained.

I left the office at about 7:30 PM. I go back home at 8:30 PM. Dinner is pork saute and some vegetables. I slept if it was sloppy after a while.

 

↓以上の文をGoogle翻訳

私は5:00 AMに起きました。 私はご飯、納豆と味噌汁を食べました。 外出する準備をします。 しかし、私は少しうそをつきます。 私は眠りの世界に行きました。 午前7時45分にまた起きた。 外出する準備をします。

私は午前8時に家を出ました。 私は9時15分に就任しました。 しばらくしてアイスコーヒーと水に酔ってください。 午前10:00に作業を開始しました。 午後1時30分ごろにランチ。 おにぎりと味噌汁を食べました。 おにぎりを作りました。

午後2時15分に再び作業を開始しました。 今日はプロジェクトの概要を説明しました。

私は午後7時30分頃オフィスを出ました。 私は午後8時30分に家に帰ります。 夕食はポークソテーと野菜です。 しばらくしてそれがずさんなものだったら私は眠りました。