今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 14th. Spent a lot of time.

I got up at 10:00 AM. Do not ate breakfast. I spent a lot of time. I ate Misonikomi-udon at lunch. After than I surfed the net. I take a bath at 5:00 PM. After than I drink soda.

I ate tuna's Sashimi at dinner. After than I spent. I went to bed at 10:00 PM.

 

以下、Google翻訳

私は10:00に起きました。 朝食を食べないでください。 私はたくさんの時間をかけました。 私は昼御飯うどんを食べました。 その後、私はネットサーフィンをした。 私は17:00に入浴します。 その後、私はソーダを飲みます。

夕食にはマグロの刺身を食べました。 私が過ごした後の後。 私は午後10時に寝た。