今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

August 3rd.

I got up at 5:00 AM. I took the shawer. After than I left home at 6:00 AM. I played bowling. After than I went to gym. I walked pool in the water. 

I ate lunch at 4:00 PM. I ate Sushi. I came home at 5:00 PM. After than slept. 

I got up at 7:00 PM. I ate dinner at Okonomiyaki. After than serf of net. I went to bed at 10:00 PM.

 

私は5:00 AMに起きました。 私は髭剃りをしました。 その後、午前6時に家を出ました。 私はボーリングをしました。 その後ジムに行きました。 私は水の中のプールを歩きました。

私は4:00 PMに昼食を食べました。 私は寿司を食べました。 私は午後5時に帰宅しました。 寝た後。

私は午後7時に起きました。 お好み焼きで夕食を食べました。 ネットのサーフより後。 私は午後10時に寝た。