今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 16th. Bad condition

I got up at 6:30 AM. I have a headache and nausea. I saw it for a while. I contacted the company to rest at 8:30 AM. I will lie down for a while.

In the evening, My physical condition is getting better. I took a bath. After than was a sleepling.

 

私は6:30に起きました。 頭痛と吐き気があります。 私はしばらくそれを見ました。 私は午前8時30分に休むように会社に連絡しました。 しばらく横になります。

夕方、私の体調は良くなっています。 私は風呂に入った。 その後は眠っていました。