今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 31st.

Today is holiday and very hot day. I went to market and post office. Very very hot. After than take a bath. I watched baseball at 6:00 PM. But I went to bed halfway.

 

今日は休日でとても暑い日です。 私はマーケットと郵便局に行きました。 とても暑いです。 その後風呂に入る。 私は午後6時に野球を見ました。 しかし、私は途中で寝ました。