今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 7th. I wrote it for the time being.

 何故英語なのかはこちらを参照。

waspossible.hatenablog.jp

 

 

I got up at 6:00AM. I ate breakfast in rice. After that Flutter programming with drunk ice coffee. Ate lunch at 11:45AM in Sapporo Ichiban. After than Continued Flutter programming. I went to pharmacy. I bought tissue and some drinks. I took a bath at 6:45 PM. I was slowly immersed in the bathtub. I ate dinner at 7:45 PM. I ate eel.

After than I watched Niconico Live Broadcast s archive. I went to bed for a while.   

 

↓以上の文章をGoogle翻訳

 

私は6:00に起きました。 朝食はご飯で食べました。 そのあとFlutterは酔っ払いアイスコーヒーを使ってプログラミングします。 11時45分に札幌一番でランチを食べました。 その後フラッタープログラミングを続けた。 私は薬局に行きました。 ティッシュと飲み物を買いました。 私は午後6時45分に入浴しました。 私はゆっくり浴槽に浸かった。 私は午後7時45分に夕食を食べました。 うなぎを食べました。

その後、「ニコニコ生放送」のアーカイブを見ました。 しばらく寝た。