今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

August 12th.

I got up at 8:00 AM. I checkout hotel at 10:00 AM. I went to Goryokaku-Tower. Very nice  scenery. I bought souvenirs. I went to Hakodate Station. But I did not bought Shinkansen ticket. I stayed another night. I checkin to hotel at 2:30 PM. After than I went to Hakodatte-Mountain. But I could not see the scenery in the fog. After than I ate Sushi. I came hotel at 9:30 PM. I went to bed at 0:00 AM.

 

午前8:00に起きました。 午前10時にホテルをチェックアウトします。 五稜郭タワーに行きました。 とても素敵な風景です。 お土産を買いました。 函館駅に行きました。 しかし、私は新幹線のチケットを買いませんでした。 私はもう一泊しました。 午後2時30分にホテルにチェックインします。 あとは箱だって山に行った。 しかし、霧の中の景色は見えませんでした。 寿司を食べた後。 午後9時30分にホテルに来ました。 午前0:00に就寝しました。