今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

August 11th.

I got up at 5:00 I ate peach at breakfast. I left the hotel at 6:00 AM. I rided the local trains. I arrived at Ichinoseki. I changed Shinkansen. I arrived Hakodate at 3:00 PM and checkin to hotel. I ate Sushi. After than I went to bed at 0:00 AM.

 

朝5時に起きて、朝食で桃を食べました。 午前6時にホテルを出発しました。 地元の電車に乗りました。 一関に着きました。 新幹線を変更しました。 午後3時に函館に到着し、ホテルにチェックインしました。 寿司を食べました。 午前0:00に就寝した後。