今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 20th. Did not move much.

I got up at 8:30 AM. I ate cooked rice at breakfast. After than serf of net. I went to some shopping. I bought ice coffee and ice cream. After than some tasks. I took a bath at 6:45 PM. I ate gift of grilled eel at dinner. I was sleeping when I was lying down.

 

私は8:30に起きました。 私は朝食にご飯を食べました。 ネットのサーフより後。 私は買い物に行きました。 アイスコーヒーとアイスクリームを買いました。 いくつかのタスクよりも後。 私は午後6時45分に入浴しました。 夕食にうなぎの焼きものを食べました。 私は横になっていたときに寝ていました。