今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 11th. Hard work day.

I got up at 3:00 AM. Sometimes serf of net. After than slept. Again got up at 8:15 AM. I left the home at 8:45AM. I arrived office at 9:45 AM. I ate some breads at breakfast. Afternoon, I proceeded to the meeting Very hard and difficult. I went back home at 8:45 PM. Dinner is beef bowl. After than I saw Twitter. And went to bed.

 

↓ 以上の文をGoogle翻訳

私は午前3時に起きました。 時々ネットのサーフ。 寝た後。 また午前8時15分に起きた。 私は午前8時45分に家を出ました。 午前9時45分に事務所に到着しました。 私は朝食にパンを食べた。 午後、私は会議に進みました。 私は午後8時45分に帰宅しました。 夕食は牛丼です。 その後私はTwitterを見ました。 そして寝た。