今日出来た事を記録しよう

リモートワーク下において、日々出来た事を振り返っていく記録

July 9th. I am exercising.

I got up at 5:00 AM. I ate rice, Natto and  miso soup in soy powder in breakfast. I went out at about 6:15 AM. I went to gym at 7:15 AM. I am walked in the pool.

I arrive office at 9:30 AM. I began work at 10:00. Today is I participated some meetings.

I FInished work at 7:30 PM. I came home at 8:30 PM. Today's dinner is sause Yakisoba.

After that I serf the net at while sleeping. Then when it will be I was really sleeping.

 

↓以上の文をGoogle翻訳

私は5:00 AMに起きました。 朝ごはん、納豆、みそ汁を大豆粉で朝食に食べました。 私は午前6時15分ごろに出かけました。 私は7:15にジムに行きました。 私はプールを歩いています。

午前9時30分に到着します。 私は10:00に仕事を始めました。 今日は私がいくつかの会議に参加しました。

私は午後7時30分に仕事を終えました。 私は午後8時30分に帰宅しました。 今日の夕食は焼きそばです。

その後寝ながらネットでサーフします。 それでそれがいつになるか私は本当に眠っていました。